Download Firefox
Download Firefox

Tuesday, Jan 23rd

Last update12:11:01 AM GMT

Profile

Layout

Direction

Menu Style

Cpanel
You are here НИЙГЭМ Эрүүл мэнд усны ач тус

усны ач тус

Таны бие организмын тодорхой хэсэгт ус ихээр шаардлагатай бол түүнийг бөөр зохицуулдаг. Организмд өдөрт хэдий хэмжээний ус хэрэгтэй вэ? Наад зах нь алдагдлаа нөхөхөөр хэмжээний ус шаардлагатай организм нь арьсаар 500 гр, уушигнаас 200-300 мл, өтгөнөөр 200-300 мл, шээсээр 1,5 литр шингэн гадагшилдаг ба энэ нь идэвхитэй ажиллах, агаарын хэм, орчны чийглэг өөрчлөгдөх зэргээс хамаарч

гадагшаа ялгарах усны хэмжээ харилцан адилгүй байна. Хоногт дор хаяг 2,5 литр ус гадагшлуулдаг. Үүнийг нөхөхийн тулд өдөрт 5-6 аяга ус уух хэрэгтэй гэсэн үг.
1.    Өглөө бүр 2 аяга ус ууж байгаарай ус халуун биш байвал сайн. Өглөө уусан ус организмын үр бүтээлтэй ажиллахад тус болдог.
2.    Хоолныхоо үеэр ус битгий уу, хоолноос 15 минутын өмнө, хоолны дараа нэг цаг орчим ус уухгүй байвал сайн. Хоолны өмнө болон хойно ойр уусан ус хоол боловсруулалтад сөргөөр нөлөөлнө.
3.    Өглөөний цай ба бага үдийн хооронд 2 аяга, өдрийн хоолны өмнө 2 аяга, унтахын өмнө 1-2 аяга ус уугаарай.
4.    Халуун өдөр зургаан аягаас доошгүй ус уу. Их хөлөрдөг учир усны нөөцийг сэлбэж байх шаардлагатай байдаг. Цангаа гаргахад шаардагдаж буй уснаас наад зах нь 1/3-ээр ихийг уух нь зүйтэй.
5.    Туръя гэвэл өлсөх үедээ нэг аяга ус уугаарай. Цангахыг өлсөхтэй эндүүрэх явдал их түгээмэл юм. Ийм үед чихэр сүүгүй эмийн ургамлын ханд нэг аягыг уухад өлсөхөө болино.

Мэдрэлийн тасгийн сувилагч н.Дариймаа

Comments 

 
#1 oyunerdene 2013-06-25 12:30
:-)
Quote
 

Add comment

Security code
Refresh

Ховдын Толь Шинэ дугаар гарлаа

    Khovdiin-toli

Цаг агаарын мэдээ